Pravijo, da moraš imeti karakter. Pa ga sama imam dovolj?

Pozdravček! Jap, karakter je pri tem zelo pomemben. Težko je reči NE in se upreti nečemu kar obožuješ. Sladko, belo, redilno, čokoladno, n...

Pozdravček!

Jap, karakter je pri tem zelo pomemben. Težko je reči NE in se upreti nečemu kar obožuješ. Sladko, belo, redilno, čokoladno, najslajše...veš o čem govorim? Tako je, govorim o sladkorju, na splošno o sladkarijah, pecivu, tortic, sladoledu. Mi verjamete, da je že več kot 2 tedna, da se sama nisem dotaknila sladkarij? Pred dvema tednoma pa sem hitro omaro spraznila. Noro sem ponosna nase in lahko si rečem, da imam izjemen karakter. Bravo Jaz!!!
Kot sem že v eni iz med prejšnjih objav napisala http://www.modernamama.si/2017/09/je-poklic-mama-dober-izgovor-za-lenobo.html , se je zame pred dobrima dvema tednoma začel nov življenjski slog, v katerega sem vpeljala zdravo prehrano in redno telovadbo. Rezultat po 2 tednih: NORO DOBRO POČUTJE in predvsem VEČ ENERGIJE, kar mame seveda rabimo. 


KAKO SE JE VSE SKUPAJ ZAČELO?
Za sam začetek si nisem izbrala ponedeljka, temveč torek. Tako mi je priporočala moja osebna trenerka Kristina. Pa sem jo upoštevala in očitno mi je bil ta torek res namenjen in super odskočna deska. Opravila sem kar velik obisk trgovin, nakupila ogromno zelenjave sadja, mesa, skute,... Ko sem imela prvi obisk pri Kristini, je ta najprej hotela pogledati če imam imam po porodu diastazo (razmik mišic po porodu). Na žalost se je izkazalo, da jo imam in res sem bila razočarana (nič trebušnjakov in podobna, nič teka...). Sedaj 3x tedensko delam prilagojene vaje, ne obremenjujem svojih trebušnih mišic in seveda upoštevam Kristino. Bi vas mogoče zanimala objava o tem ali mogoče kakšen live?
Redno (1x tedensko) obiskujem tudi salon Alaria, kjer zame noro lepo skrbijo. Lahko rečem, da mi olajšajo vso delo. Do sedaj sem bila deležna limfne drenaže, savne, masaže hrbta in pa KINEZIO TAPING, ki mi pomaga pri hitrejšem in boljšem učinku celjenja diastaze. In res je tako! V ponedeljek sem bila pri Kristini, katera je po 2 tednih preverila stanje diastaza in ponosno lahko povem, da se je razmak zmanjšal kar za 1 prst. Sedaj je razmak velik samo še za 2 prsta, kar je itak super zame, saj že komaj tiste hude vaje za moj trebuh. Kinezio taping res deluje! Seveda pa sem tudi sama pridna, saj redno izvajam vaje. V ponedeljek, ko sva se s Kristino ponovno srečali, sva se zmenili da se kljub razdalji Kranj-Ljubljana, vidiva 1x tedensko in tako potelovadiva skupaj. To me je res razveselilo, da bom tisto uro čisto v njenih rokah. 


KAJ JEM in KAKŠNE VAJE IZVAJAM?
Moj jedilnik je pester. Jem čim bolj zdravo in kot sem omenila, tudi pestro. Na krožniku je vsak dan zelenja. Vsakodnevno jem tudi sadje. Meso, tuna, jajca in še marsikaj. Dobro je in če mi verjamete ali ne, sita sem in prav nič ne stradam. Ne bom rekla, da mi kaj sladkega ne zapaše, a se uprem in mislim nase in na svoje cilje. Tehtam se ne, ker mi ni dovoljeno...haha. Vse meritve bom opravila 1x mesečno in takrat sporočim tudi vam. Glede vaj...ne telovadim vsak dan, temveč 3x tedensko. Imam 3 treninge: 1. za ROKE, 2. za ZADNJICO in NOGE, 3. VSEGA PO MALEM. Ker nisem nikoli nekaj športala je to zame idealno. 


Začetek je res dober in imam super motivacijo za seboj, a vendar sem sama sebi največja motivacija! Hvala, ker me spremljate in podpirate. <3

You Might Also Like

0 komentarji