DELAJ KEGLOVE VAJE IN BO VSE BREZ PROBLEMA. NE DRŽI!

Pozdravljene mamice in nosečke! Danes za vas na mojem blogu piše kar Mateja, katera je za vas pripravila super članek o medeničnem dnu med...

Pozdravljene mamice in nosečke!

Danes za vas na mojem blogu piše kar Mateja, katera je za vas pripravila super članek o medeničnem dnu med nosečnostjo in po porodu. Sama kaj dosti s tem nisem imela problemov, mogoče malenkost po prvem porodu, ko mi je uhajal urin. Po drugem porodu sem se za to bolj zavzela in poskrbela, da sem mišice medeničnega dna bolj okrepila. Tako sem vesela, da lahko brez skrbno skačem, kašljam, kiham... :). 

Kaj pravi Mateja glede tega? 
Kaj priporoča nosečkam? 
So dovolj le Keglove vaje?

Medenično dno je skupek mišic, ki so prav tako pomembne, če ne še bolj, kot vse ostale mišice v našem telesu, in zato, jim moramo tako kot ostalim, nuditi učinkovit trening, da ohranjajo svojo funkcijo. Najpomembnejša funkcija (za zdravje) je: držanje notranjih organov na svojem mestu in zadrževanje urina ter blata. Torej, če po porodu uhaja urin ali imaš občutek, da bo tam spodaj nekaj padlo ven , potem NUJNO potrebuješ TRENING MIŠIC MEDENIČNEGA DNA (v nadaljevanju MMD), ki še zdaleč ni to, da stiskaš mišice sem ter tja, ko se pač spomniš. Saj izpadnih korakov tudi ne  delaš medtem, ko hodiš med policami v trgovini, kajne?!

                                        Vir: Porodnišnica Kranj- letak

Kako naj izgleda trening medeničnega dna, vam bova v kratkem predstavili z mojo fit mamico Aleksandro, ki z mano trenira, kar preko spleta.
Danes pa na kratko o tem, čemu naj verjamemo in čemu ne!
DELAJ KEGLOVE VAJE IN BO VSE BREZ PROBLEMA. NE DRŽI!
Keglove vaje so že zdavnaj iz mode. Tako kot vsaka mišica v našem telesu, tudi MMD potrebujejo učinkovit trening, za katerega si moramo vzeti čas, le da za krepitev MMD pač ni treba iti v telovadnico. 🙂 Lahko ga izvajate doma, a skoncentrirano. Izvede se 3-6 serij po 12 ponovitev (več o vadbi, kmalu). 
POJDI NA MAGNETNO TERAPIJO ZA MMD. DRŽI!
V zadnjem času je vse bolj popularen magnetoterapevtski stol, ki preko magnetne stimulacije krepi MMD. Ponujajo ga v porodnišnicah in pri fizioterapevtih. A tukaj je treba nekaj izpostaviti, stol je SUPER, sodeč po raziskavah in izkušnjah se stanje po terapiji močno izboljša, vendar v kolikor sami ne nadaljujemo z vadbo, nam sama stimulacija žal ne bo koristila dolgoročno.
                       Magnetna stimulacija, Vir: Medicinski center fontana
OSLABELE MMD IMAJO LE ŽENSKE. NE DRŽI!
Ženske smo le bolj nagnjene k temu, saj nas gre večina skozi nosečnost in porod, kjer se MMD močno raztegnejo. Vendar pa moč MMD slabšamo tudi s poskoki, tekom, prekomerno telesno težo, nedejavnostjo … Zato moramo vsi, tako moški kot ženske skrbeti za krepitev izredno pomembne mišične skupine.
V nadaljevanju pa, kot sem obljubila, z mamico Aleksandro prikaževa kako naj izgleda trening MIŠIC MEDENIČNEGA DNA. Ostani z nama! 😉
Na voljo pa sem za kakršnakoli vprašanja za vadbo med nosečnostjo in po porodu.
Mateja

You Might Also Like

0 komentarji